FISH SPA

Saturday, September 6, 2008

Sebenarnya pic ni dah lama simpan dlm handphone. kononnya nak upload kat blog tapi laptop lak buat hal, pastue nk upload gna PC ni agak lembab sikit so lama gak le pic ni diperap dlm memori kad handphone. Actually ari tue aku dgn kak long dan anak2 dia syira dgn adam pegi main bowlig kat shopping complex yg baru buka kat area umah kitorang. Lepas main bowling tue on the way nak balik lalu kt tepi tmpat Fish Spa ni and macam biasalah Si Adam ni suka merengek benda yg pelik2. So lepas sesi pujuk-memujuk akhirnya adam, syira dgn kak long buat Fish Spa ni.

Aku tanya kat dorang apa rasa ikan kecik tue gigit. Kak Long kata geli, Adam pun kata geli.

Yg atas ni Pic kaki Kak Long

Yg atas ni lak pic kaki ada sorang customer india sebelum kak long

Yg ni pic kaki Syira

Finally yg ni pic kaki Adam

Aku rasa mcm nak try tapi aku ni tak tahan geli. Sedangkan semut lalu kat atas kaki pun aku tak tahan inikan pulak ikan kecil ni dok gigit-gigit kaki aku lagilah aku tak tahan. Silap-silap aku pijak lak ikan kecik tu nanti.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP