Monday, September 22, 2008





Alhamdullilah, akhirnya selesai juga pogram yang kami rancangkan 2 minggu lalu. Semalam telah berlangsung 2 program anjuran Puteri UMNO Bahagian Segambut. Pada sebelah pagi, kami telah membawa 16 orang anak-anak yatim dari Bahagian Segambut membeli-belah di Metrojaya Bukit Bintang. Anak-anak yatim ini telah dikenalpasti oleh Ketua-ketua Puteri Cawangan. Rasa seronok sangat bila tengok adik-adik ni semuanya gembira dapat baju dan kasut baru.



Pada sebelah petang bertempat di Masjid Al-Qurtubi telah berlangsung pula Majlia Khatam Al-Quran dan Berbuka Puasa. Majlis Khatam telah disertai seramai 22 orang ahli puteri dari cawangan- cawangan. Ahli puteri dari cawangan aku ada 5 orang. Sambutan untuk majlis khatam sangat-sangat menggalakkan. Tahniah Kawan-kawan Puteri!! Korang dah buktikan yang puteri bukan hanya kejar dunia tapi tambah saham akhirat gak!!!!!

Wajah-wajah Puteri dari cawanganku. Comel-comel belaka kan.

Oklah nanti aku update lagi pic yg menarik. Mata dah ngantok sebenarnya dan ditambah lak dgn kelajuan broadband aku yang teramat lajunya. Papai!!!!!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP