Entahlah............

Sunday, April 27, 2008

Lama giler aku tak menulis dalam blog ni. Idea pun tak berapa nak ada ditambah lagi dengan beban tugas yang semakin hari semakin bertambah yang membuatkan aku macam malas nak gi kerja. Bukannya apa aku rasa mcm tak ready aje lagi nak galas tanggungjawab yang bos aku nak aku pikul sekarang ni. Tapi bila aku tengok dari sudut lain lak memang baguslah untuk perkembangan kerjaya aku. Sampai bila aku nk berpuashati dengan jawatan sekarang ni kan. Boss aku kata dah sampai masa aku pikul tanggungjawab yang lebih besar.

Hmmmm.....tutup le cete pasal keje. Boring lak huhuhuhu....malam tadi aku mcm biasa le dok ngadap konsert AF6 dan seperti biasa persembahan yang sentiasa aku tunggu2 tak lain mestilah persembahan RIZ. Malam tadi Riz dapat tugasan nyanyi lagu SERIBU TAHUN nyanyian asal oleh IMRAN AJMAIN. lagu favorit aku lak tue dan persembahan Riz malam tadi sekali lagi tidak mengecewakan aku. Aku suka cara penyampaian Riz yang lain dari Imran Ajmain. Penghayatan dia pun bagus tapi aku tak fahamlah kenapa % undian Riz masih rendah. Aku tak faham kenapa pelajar seperti Aliff mampu meriah % undian yang tinggi.

Frust giler aku bila tgk undian Riz hanya 13% jika dibandingkan dengan Nubhan 22%. Kenapa pengundi tak berapa minat nak undi Riz ye??




0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP